Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2013-09-23 22:49:44 i Allmänt,

Vilken daaaag!!! Är helt sluuut, riktig trött. Jag åt nyss o nu har jag lagt mig, ska strax sova. Jag tänkt så mkt krig livet osv palla ta de så allvarlig o seriöst liksom stressa upp sig själv på grund av inget?! Asså jag ångrar verkligen inte ett skit jag gjort i mitt liv för när jag gjorde de just då så kändes det rätt! O en vacker dag så kommer vi allihopa att DÖ o vi kommer verkligen inte ta ett skit med oss! Så mina lovers njut av livet o lev varje dag som att de vore den sista o skit i vad folket tycker o tänker o säger om dig! Så långe du mår bra o de känns rätt so do it! O slös inte bort tiden på folk du hatar/ogillar spendera de med dom du älskar o älskar dig tillbaka istället!! 

Godnatt från mig :) 

C yah :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela