Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2013-11-07 00:52:40 i Allmänt,

På albanska festen så va de Laura som tog bilder, så hon tog en bild på mig Albulena o Besarta, efter nån dag så märker Albulena att bilden är borta så skriver hon till mig o säger att den inte är med?! Så gick jag in o kollade så fanns den verkligen inte kvar?! Tänkte wtf varför just vår bild?! Så kontaktade jag  Gaz o frågade varför bilden är borta? Gissa vad han svarade!! 

Hur barnsligt är inte det liksom?! 
Asså jag är inte arg men fan va barnslig gjort av den personen som har gott o anmält/rapporterat bilden!? Hahah asså älskar när JUST JAG är DIN huvudtema i DITT LIV! Ta hand om dig du som gjort de hahahaha :D 



Det är denna bilden jag pratar om :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela