Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2013-11-27 02:58:42 i Allmänt,

Tjaa tjaa...

Jag har blivit besatt av en turkisk serie som heter BENI AFETT (betyder förlåt på turkiska), det som e bra att dom "pratar" albanska så jag kan förstå. Finns en skit snygg kille som jag tror har huvudrollen & jag dör lite för varje gång jag ser han!!  Mert  Altinisk heter han o han spelat som Mehmet Kemal Kazan. 
Iallafall så jag blev väckt av Enis sen gick jag upp o städade o enis "hjälpte" till så klart, sen körde jag o mile till mc o käkade läste horoskopet o tyckte det stämde väldig mkt!!  sen körde jag till Malmö. Senare på kvällen när jag kom hem så bakade jag en tårta till min lilla denis som e sjuk :(  gudomligt blev den iaf :) 

Nu så ska jag sova:) 

Take care & I'm here 4 you :* 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela