Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2013-12-13 04:07:43 i Allmänt,

Varit borta, är borta o det känns som att jag kommer vara borta! Känner mig vilse vet inte vart jag befinner mig i mina tankar.. Har inte orkat med nått eller nån de senaste tiden! Vill vara ensam, vill långt långt bort härifrån.. Nån stans där ingen alls är BARA JAG SJÄLV! Nån stans där jag kan börja tänka på vad är det jag egentligen vill & varför jag känner så som jag gör!? Vill kunna hitta alla mina svar på mina konstiga frågor. Samla ihop mig själv o finna min själ tillbaka, må så som verkligen förtjänar. Hitta nya människor i mitt liv & börja om allt på nytt, vill ta nya steg o nya tag. Lämna verkligen allt skit bakom mig & vill sluta lägga energi där jag egentligen inte borde göra! Se ett ljus nån stans i de mörka & känna mig lycklig som en ny född!

Godnatt!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela