Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2013-09-25 23:02:12 i Allmänt,

Hej igen :) 

Kollade på stalkers innan, tycker de e sjukt att det verkligen finns sånna människor!! Fyfan asså haha. Iallafall, jag tror att jag ska bli brunett imorgon eller på fredag?! Hoppas jag inte ångrar mig!!! 
Jag i rita satt idag o  på pratade om att vi kanske drar till albanska festen ?! Den va ändå länge sen man festade. Men nu vet vi inte vilken vi ska gå på i Malmö nu på lördag eller Halmstad den 5:te ?! Eller kanske ingen av dom haha. Vi få väl se vad som händer tills dess.. 
Nu så har jag lagt mig o skönt att jag börjar sent imorgon o ännu skönare att jag har bara en lektion! 

Godnatt loovers :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela