Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2013-10-21 22:31:05 i Allmänt,

Så jävla trött asså, missade första lektionen idag på grund av min mobil va död o glömde sätta på alarm! Hade jäkla stora problem med min laddare som jag fick av en person, tyvärr så är den borta nu för den gick sönder, stack till skolan utan mobil, shiiit asså kände mig naken :O !!!! Efter skolan så va de raka vägen till affärer o köpte en ny. Vid fem gick jag ut med Nora o fikade på espresso, de va ett tag jag inte träffat henne så vi hade mkt o prata o berätta till varandra :), sen kom vi hem till mig o satt här ett tag. Nu ligger jag i sängen o e skit trött, somnar när som typ.. 

Take care:* 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela