Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2013-12-19 23:51:19 i Allmänt,

Hej hej... 

Några dagar kvar sen åker jag bort från Sverige i ett par dagar :D.. 

Igår stack jag till maddes med Linda o mile snackade o skrattade som aldrig föööörrr... Idag körde vi till Malmö hade lite saker o fixa sen kollade vi på klänningar till lindas fest, däremot köpte jag en skit fin klänning till Linda som förlovnings present :P, vid nio på kvällen körde jag Linda albu o mile till hbg o tog en fika på viva, massa planer osv.. Albu o jag vill dra till Halmstad på lördag på albanskafesten men mile o Linda vill ej så vi få se nu hur det blir.. 
Ligger i min sköna säng o ska försöka sova nu, puss! 

Take care ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela