Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2014-01-23 02:15:59 i Allmänt,

Whaat's up? 😊

Ärligt talat så har jag vänd på dygnet helt, somnar runt fem på morgonen typ o vaknar 1-2 på dagen & det är inte alls bra :/ . Dom senaste dagarna så har jag varit ute med tjejerna körde till väla med dom sen har jag varit hos samire o grattat henne till hennes lilla söta son :). Idag stack jag till syrran o va där ett tag o lekte med mina änglar sen körde jag o hämtade hennes man på jobbet... Senare så spelade jag store bror o Linda Fia med knuff, snacka om att jag fick kramper i magen så mkt jag skrattade... Ska försöka sova strax med först blir det snack på tel 😜 thihi 

Godnatt 😘














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela