Kill them with success and bury them with a smile

:)

Publicerad 2013-09-14 01:25:13 i Allmänt,

I'm back!

Tog bort den gammal bloggen, just då så kände jag inte  för att blogga mera men nu är jag tillbaka igen.. 

Denna gången tänker jag dock inte dela med mig så mycket av mitt privat liv (kärlek), utan jag kommer att skriva om allmänt om hur ungefär mina dagar ser ut osv.. 

Idag har jag varit i skolan med mina favisar & det gick hur bra som helst. Efter skolan så stack jag, Rita & Abetare till Plan B å åt den Amarican hamburgare, den va dödlig!!! Älskar deras mat, gudomlig! Sen va de jobb som vanligt & efter jobbet så stack jag till syster min! Nu ligger jag i sängen o ska strax sova för imorgon ska vi kanske åka till Liseberg igen. 

Godnatt :* 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela